Verzending & retour

 

Wat zijn de bezorgkosten?

Verzending op onze webshop is altijd gratis!

 

Wat is de levertijd?

  • (Zonne)brillen op sterkte: 5 -  12 werkdagen levertijd
  • Alle overige producten:         1 - 3 werkdagen levertijd

Tip: (zonne)brillen op sterkte met Originele Merkglazen gaan sneller qua levertijd dan de Private Label glazen. Een montuur met Originele Merkglazen op sterkte wordt gemiddeld binnen 8 werkdagen gratis thuisbezorgd.

 

Retouren

Retourneren is gratis. Via deze link kan je jouw retour aanmelden.

Het enige wat je hiervoor nodig hebt is de Track & Trace code. De Track & Trace code vind je in de e-mail van ons & de bezorgdienst, betreffende de verzendupdates. Zorg ervoor dat je de bestelling compleet terugstuurt.

Wij hanteren een retourtermijn van 30 dagen. Je hebt 30 dagen nadat de bestelling bezorgd is recht op teruggave van het aankoopbedrag of kosteloos vervangen van het product. Lees het kopje hieronder voor de voorwaarden.

 

30-daagse geldteruggarantie

Binnen 30 kalenderdagen na bezorging heb je recht op teruggave van je aankoopbedrag, dus ook voor (zonne)brillen op sterkte! De enige voorwaarde die geldt: zorg dat je jouw brilrecept correct doorgeeft. Als je jouw brilrecept verkeerd doorgeeft, dan kunnen we hier geen geldteruggarantie op bieden (bijvoorbeeld : plus (+) & min (-) sterkte door elkaar halen).

Tip: upload een kopie van je brilrecept tijdens het bestellen, om fouten te voorkomen!

De 30 kalenderdagen beginnen te tellen vanaf het moment dat de zonnebril geleverd is door de vervoerder. Zodra de 30 kalenderdagen verstreken zijn vervalt dit recht. Hiervoor houden we de Track & Trace informatie van de vervoerder aan. Bovendien moet het geretourneerde product in goede staat zijn: geen forse schade zoals krassen of breuken etc.

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wij sturen bij iedere bestelling Track & Trace informatie naar uw opgegeven e-mailadres, zodra het pakket verzonden wordt. Hier kunt u de bestelling volgen. Soms kan deze e-mail in de spamfolder belanden. Check dus altijd je spamfolder. 

 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja dat kan. Je kunt een ander bezorgadres opgeven dan het factuuradres.

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Mocht je niet thuis zijn, dan laat de vervoerder een bericht achter met de boodschap dat ze je gemist hebben. Dit kan d.m.v. een briefje in de brievenbus, via de Track & Trace link of via de e-mail. Jouw bestelling kan dan bij één van de volgende drie punten liggen.

  • De bestelling ligt bij de buren;
  • De bestelling ligt bij een afhaalpunt;
  • De bezorger komt de volgende dag terug.
cartmenuarrow-left
0
0
Mijn winkelwagen
Je winkelwagen is momenteel leeg
Calculate Shipping