Verzending & retour

 

Wat zijn de bezorgkosten?

De verzending is gratis vanaf 99,-!

Onder de 99,- rekenen wij 5,98 verzendkosten.

 

Wat is de levertijd?

  • (Zonne)brillen op sterkte: 5 -  12 werkdagen levertijd
  • Alle overige producten:         1 - 3 werkdagen levertijd

Tip: (zonne)brillen op sterkte met Originele Merkglazen gaan sneller qua levertijd dan de Private Label glazen. Een montuur met Originele Merkglazen op sterkte wordt gemiddeld binnen 8 werkdagen gratis thuisbezorgd.

 

Retouren

Retourneren is gratis. Door op deze link te klikken kan je jouw retour aanmelden.

Het enige wat je hiervoor nodig hebt is de Track & Trace code. De Track & Trace code vind je in de e-mail betreft de verzendupdates. Zowel van ons als de bezorgdienst. Zorg ervoor dat je de bestelling compleet terugstuurt.

Wij hanteren een retourtermijn van 30 dagen. Je hebt 30 dagen nadat de bestelling bezorgd is recht op teruggave van het aankoopbedrag of kosteloos vervangen van het product. Lees het kopje hieronder voor meer informatie.

 

30-daagse geldteruggarantie

Dit betekent dat je binnen 30 kalenderdagen recht hebt op teruggave van je aankoopbedrag, ongeacht de reden! Uiteraard zullen we eerst kijken naar een vervangend product die mogelijk oplossing biedt. Dit gaat altijd in overleg met jou!

De 30 kalenderdagen beginnen te tellen vanaf het moment dat de zonnebril geleverd is door de vervoerder. Zodra de 30 kalenderdagen verstreken zijn vervalt dit recht. Bovendien moet het geretourneerde product in goede staat zijn: geen forse schade zoals krassen of breuken etc.

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wij sturen standaard een Track & Trace code naar uw opgegeven e-mailadres zodra het pakket verzonden wordt. Hier kunt u de bestelling live volgen.

 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja dat kan. Je kunt een ander bezorgadres opgeven dan het factuuradres.

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Mocht je niet thuis zijn, dan laat de vervoerder een bericht achter met de boodschap dat ze je gemist hebben. Dit kan d.m.v. een briefje in de brievenbus, via de Track & Trace link of via de e-mail. Jouw bestelling kan dan bij één van de volgende drie punten liggen.

  • De bestelling ligt bij de buren;
  • De bestelling ligt bij een afhaalpunt;
  • De bezorger komt de volgende dag terug.
cartmenuarrow-left
0
    0
    Mijn winkelwagen
    Je winkelwagen is momenteel leeg
      Calculate Shipping